Re: debian sid i dziwny problem z manem (oraz troche ogolnie o sid'ie)

On Fri, Feb 08, 2002 at 11:25:35AM +0100, jackalek wrote:

>  Chodzi mi o mana. polecenia tpypu man man lub man iptables dzialaja
>  bez zarzutu ale juz polecenie typu apropos iptables nie dziala.
>  Zawse wyzuca mi nothing aproratrive czy cus takiego,

Jeśli dobrze rozumiem opis do man-db, to mandb nie jest setuid man ?
# dpkg-reconfigure man-db

>  czemu ta mailista nie daje reply-to na liste ?

Zapewne np. temu:
http://www.unicom.com/pw/reply-to-harmful.html

oraz dla kontrastu :-)
http://www.metasystema.org/essays/reply-to-useful.mhtml

Jestem zwolennikiem podejścia pierwszego (m.in. z doświadczenia z innych
list dyskusyjnych - czyli ciągłego: "sorry, miało iść na priva...")

--
Jacek Politowski  [RPL.olsztyn]