Re: php3 vs php4

amon-hard napisał(a):

> witam
[...]
> noz kurcze nikt niewie coz to takiego?
> jak sobie z tym poradzic?

Może gdzieś w jakiejś bibliotece coś nie jest jak należy ?

A ja dam taką propozycję - pobrać źródełka i skompilować od zera
do bohatera :-)? Ja tak np.walczę z SSI, które nie chce sprawdzać
pliku w innym katalogu niż ten, w którym jest *.shtml

W końcu kompilacja raczej nie narobi więcej szkód ?

--
| Adam Jurkiewicz                 | AVC Sp. z o.o.             |
| Administrator Sieci WAN         | Mobile: +48-601.161.932    |