Re: php3 vs php4

----- Original Message -----
From: "amon-hard" <amon@mikule.net>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Thursday, February 07, 2002 4:26 PM
Subject: php3 vs php4

> witam
>
> zainstalowanie php4 chyba przeroslo moje mozliwosci.
> nierozumiem co sie dzieje.
> Ruszylo bez problemu php3 i teraz pytanie da sie tak ustawic apacha
> aby czytal pliki *.php a nie tylko *.php3
> bardzo prosze o pomoc
> pozdrawiam

Da sie.
To równiez jest kwestia edycji i odpowiedniej konfiguracji pliku httpd.conf
Znajdz takie wpisy i je zmien:

<IfModule mod_dir.c>
        DirectoryIndex index.html index.htm index.shtml index.cgi index.php
index.php3 index.php4
</IfModule>

a nastepnie

AddType application/x-httpd-php .php .php3 .php4
Addtype applications/x-httpd-php-source .phps

I to by bylo na tyle.
Nie zapomnij zrestartowac servera
Pozdrawiam

Romuald Górda ( Tasador )