Re: problem z man'em

On Thu, 7 Feb 2002, Marek Wysmulek wrote:

> User man ?! To do otwarcia manuala potrzebny jest user man ?!
> Pierwsze slysze - ale zaznaczam, ze ja jestem dosc cienki.

Ja sie tego dowiedzialem przy okazji pisania maila :)), a po co ten user
jest potrzebny? chmmm tez tego nie rozumie.

> Aha. Rzeczywiscie nie mam usera man ;-))))... a po dodaniu zadzialalo.
>
> ?!!!! - moja sie nic nie dotykal. To nie moja ;-))))
>
> Moze ktos wie dlaczego zniknal mi use man. Atak ?

chmmmm, moze i tak, a moze sam jakos usunales jednak. Nie uzywales zadnych
draficznych narzedzi do zazadzania userami? bo z konsoli to przez pomylke
usunac raczej sie nie da. A jesli masz podejzenie ataku, to przegladaj
logi (brrr wspulczuje).

--
mirek