Re: problemik

L=84

> Wyglada, jakbys mial ustawiony ipchains (czy inny firewall) na
> odrzucanie przychodzacych pakietow. A czemu loguje na konsole... nie
> wiem.
To nie jest zadem problem. U mnie wywala to samo.
Mam zablokowany dostep do portu 80 dla wszystkich polaczen,
ktore ida przaez ppp0. Dodatkowo wszelkie proby polaczen z tym portem
sa zapisywane w logach. To ze logi wywala na konsole, moze byc zwiazane
z tym ze usawiony jest poziom logowania na CRITICAL (8).
Choc ta teoria wydaje sie malo prawdopodobna.
Reasumujac zmienilem u siebie poziom logowania
na WARN (4) i juz przestalo spamowac mi konsole.