Re: o czym jest ta lista? (było: Re: php)

On Tue, Jan 29, 2002 at 01:03:09PM +0100, Przemyslaw Maciuszko wrote:
> Mam taką prośbę trochę off-topic do niektórych muttowców.
> Panowie - ustawcie sobie do diaska kodowanie na ISO-8859-2, bo wysyłacie

Mail byl nawiazaniem do mojego, wiec czuje sie zobowiazany
wytlumaczyc. A wiec po pierwsze cytuje zawartosc naglowka moich maili:

Po drugie w korespondencji nie uzywam polskich liter... kwesta
przyzwyczajenia.

A jesli nie chodzilo o mnie... innym polecam odpowiednie wpisy w
muttrc:

set send_charset="us-ascii:iso-8859-2:utf-8"
set charset="iso-8859-2"

pozdrawiam

--

   _.|._ |_  _.  |  Adam Byrtek, alpha@irc.pl