Re: Chello na debianie?????

On Fri, Jan 25, 2002 at 05:37:04PM +0100, Maciej WiLaM Wilamowski wrote:
> Czy ktokolwiekk z użytkowników tej grupy korzysta z usulg provaidera Chello
> i debiana jednoczesnie???? Jesli tak to mam pytanie jak skonfigurowac dhcpc
> zeby to chodzilo?????
> WiLaM

Normalnie. Przez odpowiednie wpisy w /etc/network/interfaces. Chyba, że masz
laptopa i karte sieciową pcmccia to wtedy w /etc/pcmcia/network.opts. Mowa
oczywiście o podłączeniu via ethernet. Przez USB chyba się nie da.

  eloy
--
 --Krzysztof-eloy-Krzyżaniak-----------------------eloy-@-transilvania-eu-org--

                 "W ogóle brak akcji jest. Nic się nie dzieje."