Re: opoznienie podczs wysylania poczty.

> Tego typu problemy występują, gdy nie masz zdefiniwanej nazwy dla
> danego IP - mówiąc technicznie brak reverse DNS.
> Pewnie masz sprawdzanie nazw hostów przez program (zapis do loga nie
> tylko IP ale i nazw z domenami). Problem z opóźnieniem też powinien
> występowac przy innych usługach sieciowych np. przy ftp-ie.
> Możesz wyłączyć to sprawdzanie :-(, albo wpisać w  DNS-ach odpowiednie
> wpisy :-). Nie wiem czy exim (bo nie używam) korzysta z pliku
> /etc/hosts czy tylko bezpośrednio z DNS-ów, bo może go wystarczy
> zmodyfikować.

No tak tu kolega ma troche racji ale z wlasnych testow wiem raczej ze to
nie bedzie to poniewaz testowalem exima (z 2.2r4) na sieci bez ani jednej
nazwy domenowej (wszystko na ipkach) oczywiscie hosty mialy swoje nazwy ale
tylko one je znaly i lagi byly ale wlasnie przez AUTH. Chociaz to zawsze
moze byc cos innego - chociaz ftp tez moze spowalniac wlasne przez AUTH.
Proponuje zobaczyc w logach exima jaki wywala komunikat. Mozna tez zobaczyc
czy probuje nawiazac polaczenie na port ident.

Mateusz