Re: sieciówki bezprzewodowe

On Mon, 21 Jan 2002, Piotr Bucki wrote:

> Nie bawilem sie Lucentem, ale z doswiadczenia wiem (bawilem sie innymi),
> ze instalacja najnowszego pakietu PCMCIA (jesli taka jest siecowka)
> pomaga. Rzuc okiem takze na:
> http://www.hpl.hp.com/personal/Jean_Tourrilhes/Linux/Wireless.html
> i podstronke
> http://www.hpl.hp.com/personal/Jean_Tourrilhes/Linux/Linux.Wireless.drivers.html
> To jest chyba glowna strona programu wireless pod linuxa. Z tego co wiem
> Lucent jest dosc dobrze obslugiwany.

Do Wavelanow nie uzywalem wvlan tylko modulu wavelan2_cs...
Aby 2 kompy pracowaly w sieci peer-to-peer, ustawiasz na jednym i na
drugim tryb pracy AD-Hoc,

dla wavelan2_cs parametry pracy ustawialo sie w /etc/pcmcia/config.opts
i jesli dobrze pamietam to AD-Hoc to port_type=3

module "wavelan2_cs" opts "port_type=3 medium_reservation=500
enable_encryption=Y key_1=\"jakiskey\""

Na drugiej maszynie dokladnie taki sam wpis i powinny dzialac..

--
Voder