Re: powiększenie placu boju

voder@ats.pl writes:

> jak juz temat fb to jedno pytanko -- gdzies jest jakas dokumentacja
> modulu do fb rivy ?? szukalem i nie moglem znalezc :((
> teraz jade na VesaFB i ktos mi powiedzial ze wiecej niz 60Hz z lilo
> nie wyciagne...khmmm tutaj jak mniemam -8@76 to czestotliwosc ??
> Rozszyfruj te opcje :))

dokładnie, tj. 8:=8bpp, 76:=76Hz
Skąd to wiedziałem? nie pamiętam ;-) chyba google mi powiedział :-)

nb. pewnie można się conieco dowiedzieć szukając w archiwum listy
linux-fbdev.  Hint: www.mail-archive.com

tak naprawdę to rivafb działa nie najlepiej, tzn. jako konsola OK, ale
próby podłączenia xservera do fb nie prowadzą do niczego dobrego.  Na
szczęście konsola na rivafb zgodnie współżyje ze "zwykłym" xserverem
(a nie zawsze tak jest).

Disclaimer: YMMV.  ja jadę na starej Riva128.
--
Robert J. Budzyński
Computer Center, Dept. of Physics, Warsaw University, Poland