Re: powiększenie placu boju

On Thu, 17 Jan 2002 22:37:28 +0100, Marcin Przybylak vel Red_Baron wrote:
> ano mam taki problem
> chcę zwiększyć rozdzielczość konsoli na więcej niż standard 80x25
> próbowałem przy pomocy svgatextmode czyli grzebałem w pliku /etc/TextConfig
> ale coś nie daje rady :(
>
> jak ktoś miałby jakiś pomysł to plizzz help

Ja mam bardzo dobry pomysł.
Opisz łaskawie dotychczasowe efekty, komunikaty itp.: z 'ale coś nie daje rady'
niewiele wynika.
I podaj przynajmniej jakiej karty graficznej używasz.
Usługi wróżki kosztują stanowczo zbyt dużo.

--
Michał Politowski -- mpol@lab.icm.edu.pl
Warning: this is a memetically modified message