Re: frosen?-blad

On Tue, 15 Jan 2002, Bartlomiej Krajewski wrote:

> 15 stycznia 2002 o 22:11 voder@ats.pl napisał(a):
>
> vap> Hejka Turkey :)))
> vap> Z tego co dawno danwo temu wyczytalem to czegos takiego ma juz nie byc jak
> vap> Frozen...ten etap to Testing ;)) Sid ma byc wiecznym unstable, czyli
> vap> wersja rozwojowa...pakiety maja trafiac z Sida do kolejnych wersji testing
> vap> ktore z biegiem czasu maja stawac sie stable...nie moge znalezc orginalu
> vap> aby na 100% upewnic sie ze nic nie pokrecilem, wiec jesli tak jest to
> vap> niech ktos bedzie laskaw wyprostowac ;)
>
> Z lektury DWN wydawało mi się zawsze, że frozen jest etapem
> [...]

Ale cos tam mi sie kolacze po glowie ze w zwiazku z dlugim okresem
wypuszczania dists wprowadzili pewne zmiany stad pojawienie sie wiecznego
SID aby proces ten usprawnic, tio jakos tak bylo po tym jak potato
stalo sie stable czy jakos tak, niestety pamiec mam zawodna teraz...niech
no dotre do tego zrodla to wtedy sobie przypomne...

Voder