Re: frosen?-blad

On Tue, 15 Jan 2002 turkey@indyczek.pl wrote:

> przepraszam maly blad sie wkradl
> poprawny adres to :
> http://www.debian.org/releases/woody/i386/release-notes/ch-whats-new.pl.html

Hejka Turkey :)))
Z tego co dawno danwo temu wyczytalem to czegos takiego ma juz nie byc jak
Frozen...ten etap to Testing ;)) Sid ma byc wiecznym unstable, czyli
wersja rozwojowa...pakiety maja trafiac z Sida do kolejnych wersji testing
ktore z biegiem czasu maja stawac sie stable...nie moge znalezc orginalu
aby na 100% upewnic sie ze nic nie pokrecilem, wiec jesli tak jest to
niech ktos bedzie laskaw wyprostowac ;)

P.s I pozdrow krana ;>

Voder