ping

cze all
od niedawna zauwazylem ze zgroza ze nie dziala mi ping !!! :)
krotki opis: jest serwer debianowy (modem kablowy z dynamicznym IP) i
2 do 5 maszyn za nim
wszytsko chodzi (www,ftp,gg...) oprocz pinga :)
ping jako taki dziala, bo np. z serwera moge pingowac wszystkie
maszyny wewnatrz sieci, ale nie ma wyjscia na swiat, tzn. nie moge
zapingowac zadnej maszyny w sieci
ale... ping z serwera na konkretne IP w sieci dziala, ale ping
www.costam juz nie, myslalem ze moze DNS, no ale jesli DNS to dlaczego
www dziala bez problemu ?
natomiast kompy w sieci nie pinguja niczego (oprocz sieci wewnetrznej)
czego mi brakuje ? ping dzialal o ile pamietam jeszcze 3 tygodnie temu
bez problemow ?
dzieki
michal