Re: Mozilla 0.9.5 i drukowanie po polsku...

Robert J. Budzynski wrote/napisał[a]/schrieb:

> A po co zaraz [g]enscript?  Mam deskjeta, ma on wbudowane czcionki latin2,

A ja nie. Za to kilka postscriptowych laserów, w tym kolor na ktorych
drukuje.

I twoja metoda nie pójdzie, po prostu.

Alex

--
Janusz A. Urbanowicz | ALEX3-RIPE | SF-Framling | Thawte Web Of Trust Notary

Gdy daję biednym chleb, nazywają mnie świętym. Gdy pytam,
dlaczego biedni nie mają chleba, nazywają mnie komunistą. - abp. Helder Camara