Re: From: Jacek Jackowski

On Thu, Dec 27, 2001 at 09:04:06PM +0100, voder@ats.pl wrote:
> P.s Gdzie moge znalezc jakies faq tej listy bo myslalem ze to grupa userow
> zarowno tych co dopiero zaczynaja jak i tych ktorzy maja wiecej
> doswiadczenia...
jeszcze nie istnieje, moze ktos ma ochote zaczac ? [ja jestem chetny do
pomocy jednakze sam raczej nie podolam ze wzgledu na moja mierna
wiedze z zakresu jezyka polskiego :/]

Pozdrawiam Adam.
--
[  Adam Kruszewski (Fantomik) phantom@anxiety.eu.org | BLUG member 0x03  ]
[ Kazdy rzad, ktory jest dosc silny, by dac ci wszystko czego pragniesz, ]