finger

piszę finger blabla
a on mi wyrzuca, że User never logged in co jest kompletną bzdurą bo blabla
logował się już tysiąąąc razy

jak zaloguje się jako blabla to po finger blabla podaje mi kiedy się
ostatnio logowałem ale żeby root nie mógł tego sprawdzić?

czym jest plik .plan (ja go nie mam ale wiem że finger może wywlic jego
zawartoś cjeśli istnieje)

czy można zmienić jakoś bazę danych do której odwołuje się finger naprzykład
tak, żeby podawało adres stronki domowej www danego usera albo inne śmiecie?

Czy da się tak zrobic żeby zwykły user nie maiał dostępu do wszystkich opcji
fingera i żeby mógł odczytać tylko część danych (resztę niech zna tylko
ROOT)?