pass-filter in kernel: invalid argument

Witam.
podczas połączenia z netem przez SDI po wydaniu komendy:
/usr/sbin/pppd /dev/ttyS0
otrzymuję następujące komunikaty:

Connect: ppp0<-->/dev/ttyS0
Couldn`t set pass-filter in kernel: Invalid argument
local IP address: 217.96..........
remote IP address: 217.96.........

po chwili otrzymuję jeszcze:
CCP: timeout sending Config-Requests

Co prawda połączenie ze światem jest ale po wyświetleniu CCP:....... wszystko się zatrzymuje --> a to jest dość uciążliwe i denerwujące zważywszy że SDI odpalam ze skryptu który się zawiesza właśnie w tym momencie ---> dalej powinien odpalić maskaradę itp. Na razie uruchamiam wszystko ręcznie :(

Dzieje się tak po upgadzie systemu do woody, wcześniej miałem potato i wszystko było oki.

Może ktoś mi wyjaśnić co oznacza komunikat dotyczący pass-filter? Myślałem że to wina jąderka bo miałem standardowe i uaktualniłem do 2.2.20 no i nic się nie zmieniło.

--
Z pozdrowieniami:
Bartosz Bajor