Re: StarOffice/potato/wydruki

Marcin Landowski wrote:

Nie, to wyraźne nieporozumienie - magicfilter czy apsfilter nie
zastępuje ogonkify, one są jedynie filtrem dla powyższych.

otoz, chodzilo mi o to, ze magicfilter pozwolil mi uruchomic drukowanie za pomoca paru Y, bo wczesniej troche sie z tym mocowalem

dzieki za informacje o ogonkify, nie wiedzialem, ze jest w a2ps szukalem troche i nie moglem trafic na ogonkify. bardzo cenne wiedziec to.

wezme sie za bary z tymi ogonkami. faktem jest, ze SO angielskie teksty drukuje piknie bez niczego, ostatnio jednak przekonalem sie, ze po polsku to nie jest tak prosto... dlugo uzywam SO, ale nie mialem potrzeby drukowania wiele, zwlaszcza po polsku.

szczerze mowiac, jesli Twoj sposob na prawde dziala to swietnie, z opisow jakie czytalem wynikalo, iz nalezy robic czary mary z czcionkami, a tego nie lubie...

Ufff...
Popełniłem jakiś błąd w tym rozumowaniu?...
nie wiem, na pewno kilka skrotow myslowych ;P

pozdr.
--
szaleniec?!! jaki szaleniec?!!
tysiące szaleńców!!!!