Re:

Hello aleq,

a> witam.

a> pytanie jest moze troche lamerskie ale sprawia mi maly problemik.
a> podczas inicjalizacji kernela wyskakuje mi taki oto error :

a> ...
a> ...
a> scsi : <fdomain> Detection failed (no card)
a> NCR53c406a : no avaliable ports found
a> sym 53c416.c : Version 1.0.0

a> i tutaj kernel sie zatrzymuje. jestem juz po prostu zalamany... co mam
a> z tym zrobic ? moze jakos inaczej podlaczyc dyski do plyty glownej ?
a> mam dwa dyski jeden podlaczony do pri ide a drugi i cdrom podlaczone
a> do sec ide...
a> pomozcie mi prosze.

a> pozdrawiam.

a> tomasz maciejewski.

cze z tego co pisze wynika ze nie masz dyskow scsi
a blad ktory wyskakuje wyglada jakby nie mogl wykryc karty scsi
sprobuj w konfiguracji jadra wylaczyc scsi support
i ponownie kompiluj
pozdro
michal