Re: adp-get install --- problem

> Witam
> Właśnie zminiłem system na serverze z RH na debiana potato.
> Po instalacji chciałem zainstalować SSH i po wpisaniu apt-get install
> ssh dostałem coś takiego:
> Package ssh hes no avilable version but exist in database.
> [...]
> E: Package ssh has no instalation candidate.
>
> Jako że dopiero od niedawna używam debiana nie bardzo wim co to oznacza :(
> Może znajdzie się ktoś kto mi to wyjaśni?
>
> Dodam że wcześniej zrobiłem dist-upgrade do r4 bo na płycie miałem 2.2r3
>
> Z góry dziekuję za pomoc.

> [...]

Taki blad moze pojawic sie kiedy nie masz zdefiniowanych dostepow do
katalogow non-us w dystrybucji.
Sprawdz w /ect/apt/sources.list czy masz sciezki:
deb http://non-us.*

Ja uzywam

deb http://non-us.debian.org/debian-non-US stable/non-US main contrib
non-free

W stanach maja ustawy zabraniajace rozpowszechniania systemow
kryptoghraficznych dlatego oni nie moga uzywac takich rzeczy jak ssh.

Marek.