Re: co wybrac

Hello Bartosz,

BB> Jako ¿e goszczê w Waszych skrzynkach po raz pierwszy pragnê przywitaæ
BB> wszystkich u¿ytkówników tej maillisty.

BB> W tej chwili u¿ywam sid`a ale zdarza siê ¿e po aktualizacji systemu
BB> /dist-upgrade/ system zaczyna dziwnie siê zachowywaæ - niedalej jak
BB> wczoraj myszka "ze?wirowa³a" albo bez powodu zamyka mi siê mozilla.
BB> W zwi¹zku z powy¿szym mam pytanie: jak¹ wersjê debiana polecacie i dla
BB> czego.

ja osobiscie robie taki numer :)
instaluje oczywiscie potato (no moze nie tak oczywiscie , bo sa cd z
woddym , ale...)
i potem w miare potrzeb upgraduje kolejne elementy , tzn.
dodaje odpowiednie wpisy do apt.source (testing, unstable) ale potem
nie robie dist upgrade, bo wtedy tak jak piszesz za duzo "cudow" sie
zaczyna dziac :))
wiec powoli, najpierw ssh nowe, potem proftp, mc itd...
kolejne programy dodajesz i czesc bibliotek sie bedzie upgradowac do
nowszych, tyle ze moze na poczatek warto popatrzec co jest stabilne a
co nie, na dobra sprawe woody jest juz prawie caly ok, ale z sidem to
mozesz jeszcze poczekac, ja ostatnio dodalem wpis do sida bo bylo
potrzeba nowych bibliotek do galeona, i jest ok
ale jak wczesniej zrobilem dist upgrade do sida to byly schody :)
wiec zeby juz dluzej nie nudzic , najpierw dodaj do apta woddiego
i mozesz spokojnie wiekszosc pakietow podmienic na nowe, a potem dodaj
sida, ale tu juz ostroznie, poczytaj co jest stabilne i wtedy nowy
pakiecik
uff :))
pozdro
michal