Odp: MBR

> Sytuacja hipotetyczna - chrzani mi się NT i muszę go przeinstalować-nowa
> instalacja kasuje MBR i nagrywa tam swoje śmiecie. Jako loadera używam
LILO
> więć gdy NT wpisuje mi coś do MBR jest mi to nie na rękę. Jak odtworzyć
> takiego MBR'a albo jak zrobić sobie kopię MBR'a aby wrazie jakby co móc
go
> reanimować

Ja proponuje inne rozwiazanie. Troche na okolo/zapobiegawczo... leczy
przyczyne a nie skutek.
Umiescic boot-loadera na parytcji linuxowej ( bo mowimy chyba o kombinacji
linux+Win NT).
Zrobic partycje linuxowa "aktywna" i juz.
Podejrzewam iz bedzie to partycja "/" lub "/boot"

[Przemyslaw Skowron][rezos@go2.pl]
[][http://rezos.jaskinia.eu.org][]