VI

Ostatnio bawiłem sie i odpaliłem cos takiego jak vi ale nic z tej zabawy nie
wyszło, wiem pewno znów cos skiepściłem, jak wciskałem enter to mi mrygał na
biało ekran-w końcu się zdenerwowałem i stwierdziłęm,że się kiedy indziej
dowiem co takiego ten vi i tu pojawiły sie schody:
nie zadziałało CTRL+C, musiałem się zalogować n adrugiej konsoli, sprawdzić
pid'a i zabić proces tyle ,że po tym przy logowaniu (ale nie każdym) jako
root dostaję wiadomość, że Nvi zapisało coś w /tmp i pisze bym odpalił vi -r
jeśli chcę to odworzyć.
Wywalenie zawartości /tmp nie pomaga i prawie zawsze wita mnie ten komunikat
you have new mail