Re: wykrywanie kompów za maskaradą

On Mon, Dec 10, 2001 at 11:58:53AM +0100, Adrian Merda wrote:
> Witam
>
> Mam pytanko: czy jest jakiśsposób na to aby sprawdzić ile jest kompów za
> maskaradą. Chodzi mi o to że mam sieć lokalną i chcę ją podłączyć do netu a
> operator kablówki nie zgadza się na to aby podłączyć całą sieć ( tylko kompy
> które są w lokalu w którym jest założony dostęp). Więc czy jak podepnę sieć
> to jest on w stanie sprawdzić że jest tam więcej kompów niż te które
> deklarowałem podczas podpisywanie umowy ???

Zawsze będzie w stanie sprawdzić czy masz maskaradę i jakieś kompy za
nią. Po prostu w pakie wysyłanym *musi* znaleźć się informacja o tym do
którego kompa ma trafić odpowiedź. Oczywiście nie da się bez rewizji
wykryć gdzie te kompy stoją.

Krzysiek Kiełczewski
--
jestem ciekaw co byś kolego zrobił gdybyś musiał zarządzać taką konfiguracją:
- 6 serwerów Windows NT