Re: potato=>woody...

Marcinie,

> Jak "odmłodzić" potato niektórymi pakietami woody'ego?

Z moich przykrych i czasochlonnych doswiadczen najlepiej w czterech krokach:
1. dpkg-source nazwa_pakietu
2. Troche grzebania w kodzie (glownie w zaleznosciach)
3. dpkg-buildpackage w katalogu ze zrodlami
4. dpkg -i nazwa_pakietu.deb

Czasami mozna znalezc w sieci przygotowane w ten sposob pakiety.  Ostatnio
instalowalem na ziemniaczku u kolegi z pracy xfree 4 i dziala bardzo ladnie.
Sam portowalem w ten sposob snorta.

> Co można zainstalować bez katastrofy? Czego lepiej nie dotykać?
> W jakiej kolejności? Jakieś rady?...

Zdecydowanie odradzam proby instalowania bezposrednio z binarek.  Konczy sie
to bardzo smutno.  Mnie udalo sie zrobic downgrade sciagajac deby na
piechote i instalujac przy pomocy dpkg.  W ten sposob uratowalem system
przed reinstalacja kosztem kilku przesiedzianych nad tym wieczorow.

BTW: Niedawno zainstalowalem na jednym z komputerow woodiego.  Jak na faze
testing zachowuje sie calkiem przyzwoicie.  (zastosowanie: desktop)

Pozdrawiam,
    Michal Trojnara