Boje z Balsa i chyba gtk...

	Hejka

	Ze wzgledu na to, że Messenger z Netszkapy nie zdał egzaminu,
podsunąłem mojej rodzince innego "łatwego" mailera.
Padło na Balsę.

I tu kłopot. Potato r1.
W GNOME wszystkie opcje ustawione na polskie (mam polskie fonty w
większości aplikacji i terminalach), Xy spolszczone prawidłowo.

Balsa bez problemów wyświetla maile po polsku, nawet ich tematy
;-). Jednak po przejściu do kompozycji (compose, replay itp.) są
krzaczory. Długo szukałem, w configach ~ nie znalazłem nic
ciekawego.

Natomiast w samej konfiguracji gtk coś takiego:

# make symliks or hardlinks to gtkrc.$LANG if your language uses
# iso-8859-2
# and a gtkrc.$LANG doesn't exist yet.

I mam zgryz...
..jak to zrobić? ;-)

Jeżeli ktoś ma pracującą w potato po polsku bez problemów Balsę,
to prosze o rade. Wszystkie inne rady również mile widziane.

pozdrawiam