/etc/apt/sources.list

Witam,

Jak moze niektorzy zauwazyli prowadze boje z woody a to z powodow zmiany
dysku i grafiki na gf2mx. Z powodu klopotow z lilo jestem na etapie
zainstalowania potato i zrobienia ugreadu do woody (chodzi o x-y chodzace z
gforcem).

Szukalem jakiegos szybkiego serwera pakietow i experymenty skonczyly sie na
wpisie w sources.list jak nizej:

deb ftp://ftp.task.gda.pl/debian testing main contrib non-free

Czy jest to ok w kontekscie woody? Moglby ktos, zadowolony z szybkosci
"swojego" serwera apt podac mi swoje wpisy w sources.list?

Pozdrawiam,
BoL