Re: Woody, IBM 40GB i start z dyskietki?

From: "Rafał Zawadzki" <bluszcz@viva.org.pl>

> Mialem moze nie identyczna sytuacje, ale w pewnych aspektach podobna.
> Mam dwa dyski 4 GB i 40 GB. Moja plyta glowna jest bardzo oldskoolowa
> i nie obsluguje dyskow powyzej 32GB, wiec zmuszony bylem botowac z
> dysku 4GB. A poniewaz mam dziwny uklad partycji na tym dysku, wiec
> lilo przy jakiejkolwiek konfiguracji sie wysypywalo. Pomoglo
> zainstalowanie chos 0.84. I wszystkie problemy znikly.

Widze, ze:
 chos - Easy Boot loader with a Boot-Menu
Czyli cos zamiast lilo... A tak krotko jak sie maja w chos'ie takie rzeczy
jak dodawanie parametrow startowych do jajca, np. emulacja scsi czy
framebuffer itp.

Zeby rozwiac watpliwosci co do plyty - nowy asus na I815 czyli problemy z
biosem odpadaja.

BoL