Woody, IBM 40GB i start z dyskietki?

Witam grupe,

Wymienilem dysk na IBM ICL 40GB no i postanowilem postawic debiana woody. No
i gdy doszlo do mementu instalowania lilo okazalo sie, ze nici z tego. Ani w
MBR ani na extension. Nie pamietam co mi tam w szczegolach wypisywal ale
komunikat byl standardowy, ze na dyskach wiekszych niz 512 mb i takie tam
rzeczy.

Debian instalowany byl w sytuacji gdy na dysku juz siedzial win2000 na ntfs
i 2 partycje fat32.

Ktos ma jakis pomysl? Wczesniej mialem podobny uklad z tym, ze na takim
samym dysku 20gb, choc linux instalowany byl wspol z win98 ale to chyba nie
ma znaczenia.

Ratunku, bo start z dyskietki mi sie nie usmiecha ;)

Pozdrawiam,

BoL