Re: brak klawiatury po starcie iksow, wiadomo, w efekcie tylko resecik

> zrobilem upgrade swojego woodiego, kolejny wiec nie przeczuwalem, ze cos
>   moze pojsc nie tak, a tu uruchomil sie konfigurator iksow, wszystko
> ladnie pozaznaczalem i w efekcie zaraz po starcie iksow nie dziala
> klawiarura, a mysz chodzi jak jej sie zachce... nawet nie moge zabic
> iksow, ani przelaczyc sie na konsole... przeciez to nie przystoi tak
> resetowac linuksa.

miałem kiedys podobny problem, i nie bardzo wiedziałem dlaczego
ale problem ten pojawil sie nie tyle po tym jak zrobilem update co jak
instalowalem nowego WM (window menagera) i mi sie zainstalowal xdm
albo gdm, w kazdym razie ten skrypcik ktory odpala x-y przy starcie
systemu, ale po przywroceniu systemu do normy (usunieciu xdm||gdm) spod 2
linuxa (z innej partycji) wszystko bylo ok - wiec jesli ci startuje
xserver automatycznie po starcie systemu to naprosciej jest to wylaczyc i
wowczas powinno byc ok, a jesli nie startujesz x-ow na starcie systemu to
hmm ... moze lepiej przejrzyj z konsoli cala konfiguracje jeszcez raz

Pozdrawiam
Paweł Król <azmodan@bph.onet.pl>
Registered Linux User #229539