Re: problem z gcc

> Ilektoc prubuje zainstalowac cos z binarek to podczas ./configure
> wyskakuje mi taki blad:
>

> checking for gcc... gcc
> checking whether the C compiler (gcc  ) works... no
> configure: error: installation or configuration problem: C compiler cannot
> create executables.
Sprawdz, czy przypadkiem katalog w ktorym probujesz kompilowac nie jest
podmontowany jako noexec.

> mam zainstalowane wszystko co mi w[padlo do glowy zwiazane z C i gcc,ale
> to nie pomaga. Gdzie moze tkwic problem ???
Niektorzy twierdza, ze trzeba miec zainstalowane pliki naglowkowe do
kernela (kernel-headers-costam), zeby uzywac funkcji systemowych. Do tego
libc5 lub libc6 (najlepiej oba, bo nigdy nie wiadomo, ktory pakiet czego
akurat bedzie potrzebowal). W tym przypadku jednak komunikat bylby inny.

Jaroslaw Postawa
dorvin@o.k.pl