kernel 2.4

	Czesc !

	Mam taki problem. Zainstalowalem debiana 2.2r4 , po czy sciagnolem jadro 2.4
i probowalem je zainstalowac. Operacja sie nie udala, pacjent jest w stanie
spiaczki. Chodzi mi o to: jadro bylo pakietem deb Odpalilem mc i otworzylem
plik i install. Wszystko cacy zgodnie z 3 wskazowkami wybieralem n, n, Y

Ale po zrestartowaniu kompa mam Kernel Panic unable to mount root on 03:01
Nie wiem czemu. Poprzednie jadro bylo na partycji /dev/hda1, po
zainstalowaniu nowego myslalem ze tez tak bedzie. A to guzik : Append correct
"boot=" option in lilo

na to ja RH, mount /dev/hda1 i dopisuje root=/dev/hda1
ale nie o to chodzilo

wiec znow
na poczatku umiescilem initrd=/boot/initrd - zgodnie ze wskazowkami programu
instalacyjnego

tez nic

Czy ktos moze mnie oswiecic????

Pozdrawiam