Re: GF2mx i deby...

On Wed, 28 Nov 2001, Boguslaw Olszewski wrote:

> Witam grupowiczow,
>
> Czy mozna x-y, na karcie jak w tytule, postawic przy pomocy debow? Na razie
> wiem tylko o zrodlach sterow nvidii i jakiejs nowszej wersji x-servera.
> Mam potato z jadrem 2.2.19 i wszystko chyba z "stable" archiwow:
[...]
> Da sie to zrobic jakos szybko czy musze instalowac ze zrodel?

Ja znam tylko dwa sposoby: albo upgrate na XFree 4.x, i wtedy masz do
wyboru driver z XFree albo NVIDII,

albo http://www.s2.org/~jpaana/nv/
Jest tam Xserwer SVGA, który obsługuje tą kartę w źródłach i binarce. Na
moim potato ta binarka zadziałała.

Jeśli są inne sposoby pracy na tej karcie w potato, bardzo chętnie się
dowiem.
--
Piotr   Wolny      [na zawsze]
pwolny@wzz.org.pl  pwolny@w.pl