Re: ata100

On Sun, 25 Nov 2001, Slayerowicz wrote:

> To: debian-user-polish@lists.debian.org
> From: Slayerowicz <slayerowicz@ematic.com>
> Date: Sun, 25 Nov 2001 03:06:20 -0500
> Subject: ata100

[...]
> na podstawowym kontrolerze (primary) nie ma nic
> na podstawowym secondary sa dwa cdromy
> podczas startu , linux poszukuje dyskow na hda i hdb
> trwa to nieznosnie dlugo i nic sie oczywiscie nie znajduje
> czy moze ktos wie jak sie pozbyc tego wyszukiwania ?
[...]

Osobiście tego nie próbowałem, ale spróbuj dodać do parametrów kernela
hda=none hdb=none
albo
ide0=noprobe
Możesz to zrobić poprzez dodanie linijki 'apppend' do lilo.conf (jeśli
używasz lilo):
append='hda=none hdb=nonde [inne_opcje_kernela]'
Później nie zapomnij uruchomić lilo ponownie. Zanim jednak zmienisz
konfiguracje lilo spróbuj wystartować go z takimi parametrami ręcznie
(upewnij się czy wszystko działa, tak jakbyś chciał).

Bądź zdrów,

--
  - Piotrek "Pheagator" Figiel <feeg psychodelic.org> -
[numerki - gadu/icq/rlu: 1527200/3670069/154315]  [don't_feed_the_monkey]