Linuks i NT

Jak zainstalować razem oba te systemy aby oba mogły startować z dysku
twardego. Próbowałem różnych eksperymentów ale nic nie działało. Może ktoś
mi odpowie na to głupie pytanie (jestem początkującym uzytkownikiem
Debiana). Najpierw instaluje NT2000 a  poźniej Debiana. Jeśli chcę kożystać
z Lilo to partycję bootowalną muszę ustawić na Linux SWAP ale gdzie
powinienem zapisać MBR, na początku dysku (jest tam już MBR zapisany przez
NT) czy na NATIVE i jak wywołać (czyli co mam wpisać w Lilo aby uruchomić NT
znajdującego się na hda1) start NT (boot.ini dla NT wywołuje coś co sie
nazywa WINNT)?
A co zrobić jeśli żeby zainstalować trzy systemy na jednym dysku (win98, NT,
Debian)?