Re: Witam,

Quoting Bogusław Olszewski <olszewski@anastasis.css.pl>:
> No witam wszystkich (ilu nas tu jest, jesli mozna spytac?).
>
> Jestem tu nowy, debiana uzywam od okolo roku (potato 2.2)
> Coz, mam od razu pytanie. W jakim pakiecie jest comenda "whodo" bo
> bezposrednio apt tego nie znajduje.
>
> Pozdrawiam,

Z dowololnego mirrora debiana sciagasz plik Contents-i386.gz
np  ftp.icm.edu.pl:/site/linux-debian/dists/potato/Contents-i386.gz

potem gdy szukasz w jakim pakiecie znajduje sie jakis plik to robisz

zgrep toczegoszukam Contents-i386.gz

i otrzymujesz w wyniku pakiety ktore zawieraja szukany plik

--
Przemek
IRCnet: #Debian.pl