Re: jajko 2.4.14

On Thu, Nov 22, 2001 at 09:23:25AM +0100, Marcin Jakubowski wrote:

>         No tak ale nie moge miec kilku wersji .config. Np w zależnośći od np
> revision nakłada mi zadane patche a innych nie, trzyma konfig i robi
> paczke na okreslony komputer, nie ruszajac pozostalych patchy.
> Menuonfig pojawia sie po wybraniu że jest to ten .config i mają byc
> takie patche jak a,b,c. Potem image i mam paczke z kernelem, potem
> robie nowa paczke dla drugiego komputera z innym configiem i z
> patchami c i d. Menu i patchowanie jest uzaleznione od wersji. Czy
> da się to zrobić ?

Nie jestem pewien o jaki poziom automatyzacji dokładnie Ci chodzi, ale
jeśli do katalogu kernel-source-x.x.x (czy też linux-x.x.x) skopiujesz
sobie plik .config i odpalisz make oldconfig, to dostaniesz taką
sytuację jaką miałeś po zrobieniu tego .configa przy pomocy menuconfig.

Poza tym był kiedyś taki pakiet, któremu wrzucało się w odpowiednie
miejsca paczki ze źródłami, patche i configi i automatycznie
rekompilował jądra dla różnych komputerów w różnych konfiguracjach, ale
jakoś nie mogę go znaleźć, przynajmniej w unstable.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216