instalacja dystrybucji woody na niezsieciowanym komputerze?

witam,

czy jest możliwość (oprócz przyniesienia całej dystrybucji na wieeelkim
dysku przenośnym) zainstalowania woody'ego na komputerze nie podłączonym
do sieci? Przy potato mam możliwość nagrania zestawu CD, ale w wersji
testowej się tego nie spodziewam. Kombinuję, że da się to zrobić za pomocą
apt, znaczy:
-przynieść do domu source-list woody'ego
-wybrać co się chce za pomocą dselect'a (w domu)
-wygenerować sobie listę zainstalowanych i wybranych komponentów
-zanieść to na komputer gdzie mam podłączenie do sieci
-zapuścić apt-get
-zgrać katalog ze ściągniętymi pakietami na dysk przenośny czy na CD
-w domu zainstalować.

zakładam, że mam potato w domu.
a) czy dobrze myślę?
b) czy można prosić o jakieś konkretne wskazówki? Na co zwrócić uwagę?

pozdrawiam,
--
misiek

*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>     ***
*** http://www.kki.net.pl/mis | -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- ***
BTW: do którego złącza w pececie podłącza się szklaną kulę? (c)JoteR