Re: jajko 2.4.14

Marcin Owsiany wrote:

> Co przez to rozumiesz? Przecież przed odpaleniem make-kpkg trzeba
> właśnie skonfigurować jądro, na przykład przy pomocy menuconfig.

        No tak ale nie moge miec kilku wersji .config. Np w zależnośći od np
revision nakłada mi zadane patche a innych nie, trzyma konfig i robi paczke na
okreslony komputer, nie ruszajac pozostalych patchy. Menuonfig pojawia sie po
wybraniu że jest to ten .config i mają byc takie patche jak a,b,c. Potem image i
mam paczke z kernelem, potem robie nowa paczke dla drugiego komputera z innym
configiem i z patchami c i d. Menu i patchowanie jest uzaleznione od wersji. Czy
da się to zrobić ?

    User