Re: Upgrade Pakietow

On Wed, Nov 21, 2001 at 11:06:11PM +0100, Marcin Owsiany wrote:

> Nieco lepszym pomysłem jest zrobienie aktualizacji całej dystrybucji,
> dopisując do /etc/apt/sources.list odpowiednie linijki, wskazujące na
> dystrybucję "testing" (znaną też pod nazwą kodową "woody").

Można też spróbować kazać aptowi skompilować pakiety ze źródeł do
posiadanej wersji libc, np.

apt-get -b source apache

Wcześniej trzeba dodać do /etc/apt/sources.list linijki do źródeł
woodego, np:

deb-src ftp://ftp.icm.edu.pl/pub/Linux/debian woody main contrib non-free

rp.

--
He moved in a way that suggested he was attempting the world speed record
for the nonchalant walk.