Re: kolory w Gnome

azmodan wrote:
> witam
>
> czy wiek ktos moze jak sie ustawia kolory w gnomie (cos jak windowsowy
> wyglad) zeby  paski w menu były ciemniejszy itd, albo w innym kolorze
> a nie jakis taki szary i to jeszce strasznie jasny
>
> azmodan

Nie wiem czy o to Ci chodzi, ale to sie chyba ustawia w centrum
sterowania Gnome poprzez wybranie odpowiedniego motywu. Są to bodaj GTK
themes... dostepne osobno i instalowalne. Mozna to takze ustawic przez
tematy dla menedzera okien, jesli masz domyslne ustawienia, to w
sawfiszu ;P polecam micro gui jest bardzo ladny.
W sumie jak Ci zalezy na wygladzie to wyprobuj blackboksa...
albo enlightenment, ale to kobyla pamieciozerana jest (byla kiedys..)
pozdr.
--
szaleniec?!! jaki szaleniec?!!
tysiące szaleńców!!!!