Re: Problem z linuxem

On Wed, Nov 21, 2001 at 12:38:57AM +0100, Jaroslaw Podstawa wrote:
> sdi) co jakis czas musze system reinstalowac. Mianowicie wyskakuja bledy
> w stylu inode #nr has invalid entry offset 0!=0, informacje, ze katalogi nie
> sa podpiete do inodow i ogolnie system sie kopie. Nie jest to globalne, ale
> jakies losowe regiony dysku (przynajmniej wydaje mi sie, ze losowe, inody sa
> za kazdym razem inne.

Dysk Ci się powoli sypie. :-(

> Fsck nie wykryl badblockow na dysku.

"To nie rzutuje." Kiedyś wydawało mi się, że jest błąd w jednym
programie, bo często miał uszkodzone pliki. fsck nic nie wykrywało.
Tydzień później dysk trzeba było wyrzucić.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216