jajko 2.4.14

Witam,

Mam problem z kompilacją nowego jajka 2.4.14, robiłem to uzywając kernel-package kolejno:

# make xconfig
# make-kpkg clean
# make-kpkg --revision=cos.1.0 kernel_image

wszystko pzrepiegło pomyślnie i w wyniku dostałem odpowiedni pakiet costam.deb zainstalowałem go dpkg -i costam.deb

Wszystko jest w porządku dopóki nie używam modułów, kiedy skompiluję coś jako moduł wpada to do odpowiedniego katalogu /lib/modules/2.4.14 (który oczywiście backupuje do innego katalogu za każdą kompilacją) jednakże plik modules.dep niezmiennie ma wielkość 0 a polecenie depmod -a -v 2.4.14 nic nie robi! Skutek jest taki że kernel działa ale nie mam dostępu do żadnych modułów. Przeczytałem dokumentacje do kernel-package ale tam nic nie ma na temat takiego zachowania. Może mi ktoś pomóc bo już walczę z tym 2 dni i nie mam żadnego pomysłu. Acha w kernelu mam właczone wszystkie 3 opcje odpowiedzialne za moduły jest to podajże w "loadable modules support" czy cos takiego.

pzdr,
Paweł