Re: Polskie znaczki w Gnomie w woodym

to jesli ustawiales locale w
/etc/locale.gen :	pl_PL ISO-8859-2
a poten tez z etc komendą : locale-gen
generujesz locale i powinno grac w razie czego jeszcze go /etc/profile
export LC_ALL=pl_PL
export LANG=pl_PL
i to chyab by bylo wszystko jesli dalej nie masz to albo knfiuracja
konkretnego programu, albo gdzies w Gnomie są jakieś ustawienia
polskich locali (w kde np są tekie ustaiwenia), albo nie mam pojecia

ja tez mam woodiego i z Gnoma korzystam i mam polskie ogonki, ale jeszcze
zanim zaczniesz pisac po polsku musisz przy konfiguracji xserver ustawic
odpowiednia  kalwiature (ale to chyba juz wiesz)

pozdrawiam Azmodan