Re: Proplem z Xfree86

Hej!

> Mam problem z Xfree86, po zainstalowaniu debiana i odpaleniu XF86Setup
chce
> wybrac moja karte(tnt2m64) wybieram rva tnt2 generic, pojawia mi sie na
dole
> komunikat, ze mam nie zainstalowany XF86_SVGA powinienem wyjsc
zainstalowac
> go i sprobowqac ponownie, ale nie wiem jak to zrobić proszę o pomoc.

1. Gdybys znal nazwe pakietu, to najprosciej go zainstalowac tak:

apt-get install xserver-svga

gdzie 'xserver-svga' to nazwa pakietu z X serwerem SVGA.

2. Mozesz tez odpalic dselecta i z listy dostepnych pakietow wybrac
odpowiedniego .deba. Nacisnij klawisz "/" i wpisz to, czego szukasz, np.
"xserver". Naciskajac "\" mozesz przechodzic do kolejnych znalezionych
pakietow. Jak juz znajdziesz upragniony X serwer SVGA, to nacisnij "+", zeby
go zainstalowac. Pewnie beda jakies problemy z zaleznosciami, ale nie
przejmuj sie i naciskaj Enter ;-)

Na marginesie, czy taki cud techniki jak Riva TNT nie ma wlasnego X serwera?

Pozdrawiam
Pawel Tecza

99% trafien. 1% rezerwy, zeby innym nie bylo przykro.
Nowe Centrum Wyszukiwania >> http://szukaj.interia.pl/