Re: APT i deby

On Sun, Oct 21, 2001 at 07:23:49PM +0200, [ K a C z Y ] wrote:
> 1.
> W /var/cache/apt/archives apt zapisal mi takie pliki:
>
> dnsutils_1%3a8.2.3-0.potato.1_i386.deb
> libdb2-util_2%3a2.7.7.0-1_i386.deb
> netpbm1_1%3a19940301.2-15_i386.deb

> te znaki %3a co oznaczaja (spacja ?) czy mozna je zamienic na

dwukropek.

> jakies inne  "_" "." tak aby apt nie pogubil sie przy wersjach pakietow.

Nie przejmuj się, nie pogubi się. Dwukropek oddziela tzw. "epokę" od reszty
numeru.

> 2.
> Mam troche plikow deb sciagnietych z roznych zrodel jak poinformowac o
> tym fakcie apt tak aby mozna bylo z nich korzystac i byly dostepne dla
> apt-get i apt-cache.

Zapoznaj się z poleceniem dpkg-scanpackages.

  eloy
--
  <(Krzysztof 'eloy' Krzyżaniak)-(PH & PWA Member)-(eloy@transilvania.eu.org)>

    Koń?! To ona! Małe piwko wypiła, jak rany. No, pół piwka! W poniedziałek
    idzie na odwykówę. Przyjdzie sobie, będzie miała spokój...