Re: Książka

> Chciałbym wszystkich poinformować że wydawnictwo HELION wydało pierwszą w
> polsce książkę poświęconą Debianowi. Link do strony wydawnictwa o tej
> książce: http://helion.pl/ksiazki/dlinke.htm

nie wiem czy jest to reprezetacyjne dla serii "ksiega eksperta'
ale Linux - ksiega eksperta' to totalny gniot nie wart 10 zl
pomijajac wielkosc liter (slepy by dostrzegl) i naglowkow (1/5 strony)
to tresc tej ksiazki nie zawiera absolutnie zadnych konkretow
przyklady plikow kongiuracyjnych to rzadkosc
np o apachu jest 20 stron

ksiazka stara sie byc o wszytskim od podstaw linuxa, przez HTML po tworzenie
sterwonikow urzadzen
rezultat jets taki ze jest to ksiazka o niczym bo zaden temat nie jest
opracowany nawet na podstawowym wymaganym od uzytkownika

radze wiec przyjrzec sie Debian - Ksiega Eksperta czy wydawnivtwo nie wydalo
podobnego badziewia

osobiscie z ksiazek polecam wydawnictwo O'Reilly
a w szczegolnosci 'UNIX Administracja systemu' i 'TCP/IP administracja sieci'

mihaŁodziński
mihal@irc.pl
SMS:+48601944903 ICQ:37676384
Give gAIDS no chance!