Re: Książka

| W Thu, Oct 11, 2001 at 08:21:53AM +0200, Adrian Merda wystukał(-a):
|
| zapoznalem sie ze spisem tresci i musze stwierdzić, że nie ma tam nic
| odkrywczego.
|
| Owe 89 PLN wole przeznaczyc na napoje regeneracyjne ;)

No tak, ale dla mnie, totalnego lamera w tych sprawach to moze być niezłe,
jeśli nie rewelacyjne rozwiązanie.

Szybko, skutecznie, podstawy...

A tak przy okazji:

mam 2 kompy: 486 640mb, i nowy komp (dobry)

jak je połaczyć, czym żeby 486 pod debianem słuyżł mi jako taki mały
serwerek dla mnie (na wszelakie próby), a żebym z nowego kompa mógł
wczytywać np. strony WWW założone na koncie w 486??

Czyli chodzi mi o najtańszy sposób. Jaki kabelek gdzie? Trzeba mieć kartę
sieciową?

pozdrawiam wszystkich :)
Tomfa.