Re: Problem z karta PCMCIA

Hej!!!

> W katalogu /etc/pcmcia (mam nadzieje, ze dobrze pamietam) jest sobie
> plik opisujacy ktory driver jest do jakiego sprzetu sprobuj moze tam
> pomieszac. Np. moja sieciowka w ogole nie byla rozpoznawana bo sie
> zglaszala nie tak jak powinna. Jeden wpis i po klopocie.

Moja wiedza na temat sieciowek jest niemal zerowa :-( i mieszanie raczej nic
nie pomoze. Na razie ustalilem, ze "Kernel panic" powoduje skrypt
/etc/rc2.d/S11pcmcia -> /etc/init.d/pcmcia. Byc moze dla tej karty trzeba
ustawic jakies parametry. Bede jeszcze probowac...

> Wogole to zacznij od PCMCIA HowTo i stron pokrewnych.

Juz tam patrzylem, ale niestety nie znalazlem niczego, co mogloby mi
pomoc:-(

Pozdrawiam i dziekuje za odzew
Pawel

Mr.Google i Mr.AltaVista. Fachowcy do wynajecia.
Nowe Centrum Wyszukiwania >> http://szukaj.interia.pl/